Bra och dåligt avslut på veckan!

Igår så var jag på surströmmings middag hos min kära vän Marie. Mumsigt värre och jag hade ätit mer om det inte hade varit för alla surrande getingar runt om oss. Det var säkert minst tre stycken som cirkulerade runt min tallrik under hela middagen, något irriterande.Vi spelade kubb, åt glass och pratade i massor, jag var den sista som for hem, typ 22.50 for jag från Marie, det blev senare än vad jag hade tänkt från början.
Idag så åker min syster tillbaka till London efter att ha varit här hemma i några veckor, kommer att bli tomt och jag hoppas att hon flyttar hem snart. Vi var faktiskt på en husvisning igår och kollade på ett hus lite utanför Burträsk som hon var sugen på. :)
Det blir igen makeup bild idag, är för lat och känner att på söndagar så behöver man faktiskt inte sminka sej, då behöver man inte göra någonting alls för det är en vilodag :)
Nu på morgonen så har jag suttit och funderat hur länge som helst på vad jag ska rösta på den 14e September. Om jag fick så skulle jag plocka lite av varje från olika partier men det går ju tyvärr inte. Jag ska fundera lite till och jag måste bestämma mej innan det är dags.
Nu ska jag prata lite med Johan om den kommande veckan och vänta på att Sally ska vakna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0