Försöka igen?

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev här, kan verkligen aldrig hålla igång en blogg.

Vad har hänt sen jag bloggade sist? Ja, det är frågan. Det är mycket som har hänt men lite som är värt att nämna faktiskt.

Jag har pluggat lite distans kurser, enbart för intresse och inte för jobb.
Jag och min sambo väntar barn, om ca. 6 veckor är bebisen beräknad så det blir spännande :)
I år så kommer min syster hem till jul för första gången på minst 4 år, ska bli riktigt kul.

Mycket dåligt har hänt också, men jag ser ljuset i slutet av tunneln, det här året började halvkasst men kommer att sluta underbart, skulle inte kunna önska mig mer än det jag har idag.

Det jag har gjort har sårat mina närmsta jag håller kär och det är något som kommer att ligga på mitt samvete resten av mitt liv, och det jag har utsatt dom för kommer jag aldrig att göra om igen, jag mår så dåligt när jag tänker på det.

Men nu tänker jag se framåt, har en fin framtid som väntar och det kan bara bli bättre härifrån, ska försöka hålla igång bloggen så gott jag kan, jag kan dock inte lova att det kommer att gå men jag kommer att försöka i alla fall haha :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0